wie kan mij helpen aan de fix (em2012.exe) van het spel emergency 2012 v1.2?

het spel werkte, maar toen ik patch v 1.2 heb geinstalleerd niet meer, waar kan ik een werkende fix krijgen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Op de volgende website kunt U (hopelijk) de juiste fix downloaden. Zorg er wel ALTIJD voor,dat hetgeen U ophaalt van dit type ( vaak vol virussen rondslingerende bestanden) websites een virusscanner haar werk uitvoerig MOET doen !

Van enkele gevallen is het verder bekend,om de game te verwijderen ,gevolgd door opnieuw installeren een prima optie ,te zijn.

http://gigabytedownloads.com/search/em2012.exe+werkt+niet.rar

Groet:Zoekertje