Hoe heet het liedje wat de mevrouw in de derde aflevering van ''Doof!'' zo graag wil horen?

Het wordt in de laatste minuten gezongen door een mannenkoor onder begeleiding van piano en snare drum. Er wordt latijn in gezongen?
RTL4 heeft dit uitgezonden op 21 september, de aflevering is terug te kijken via de website.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Het heet 'Conquest of Paradise' en is van Vangelis.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

tip download shazam dat is een programmatje wat liedjes herkent en als je dat op je laptop hebt staan(werkt alleen bij windows 8 of 8.1) of op je android mobiel en dan ook naar uitzending gemist dan kan je met shazam er achter komen hoe het liedje heet shazam is gratis te downloaden in de store of googleplay.