Waarom doet spierbalsem zo een enorme pijn bij mij?

Ik heb net spierbalsem op mijn rug en hals gesmeerd, mijn huid werd meteen rood en ik kreeg verschikkelijke pijn. Ook viel ik bijna flauw en had moeite met ademen.

Waardoor kan dit komen? En is dat normaal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou dit melden aan de fabrikant.

Het beste antwoord

Het zou kunnen dat je huid vochtig is geweest, dat maakt de creme actiever, het wordt ook afgeraden te douchen, na het aanbrengen van dit soort producten, maar het kan ook, dat je op 1 of meer van de ingrediënten overgevoelig reageert. Lees even de bijsluiter of er iets over instaat en bel als dit niet het geval is even je huisarts voor advies.