Hoe laat Levert PostNL( Bol.com)?

ik heb namelijk een telefoon besteld van bol.com en ik een een mail gekregen dat het er morgen (dinsdag) aan komt, ik ben op 14:00 van schoolvrij kan het dat ik het dan al heb?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
15K

Antwoorden (3)

De pakketbezorgers van PostNL hebben geen vaste bezorgtijden. Afhankelijk van het aanbod wordt er een route vastgesteld. Soms zit je aan het begin van de route, soms aan het eind.
Op de site van PostNL geven ze (als je een track&trace code hebt) soms een globale tijdsindicatie.
10 jaar geleden
bamibal
10 jaar geleden
De webshop stuurt die mee met de verzendbevestiging. Ik weet niet of Bol.com dat ook doet.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ja bol.com doet dat ook. Kijk bij je account ---> bestellingen
Daar heb je een lijstje met al je bestellingen, rechts van de bestelling staat:
Bezorging door PostNL
Volg uw bestelling Als je daarop klikt krijg je de T&T code, en als je, je aanmeld op postNL bij "mijn pakket" krijg je soms ook een SMS met bezorgtijden.
Meestal komt de pakketbezorger altijd rond dezelfde tijd dus als je moeder of de buurvrouw wel eens een pakketje krijgt weet die wel hoe laat ze ongeveer komen. Pas op: het moet gaan om de pakkettenbezorger van postnl, niet om een concurrent. Hier zijn ze er altijd pas rond een uur of 4/5 in de middag maar elders beginnen ze natuurlijk vroeg op de dag.

Wij kunnen dus geen antwoord geven op jouw vraag, dat weet bijv wel iemand in jouw straat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou hier, als in hier in de straat, de wijk....
Voor in de toekomst kan je het beste een account aanmaken op de Postnl website.
Daar kan je je pakketje volgen en er staat een indicatie van aflevering. bijv. tussen 13:00 - 16:00